niedziela, 16 lutego 2014

Coś z niczego....Konkurs....Niespodzianka...




Witam wszystkich z bliska i daleka....)))))


Same wiecie jak to jest - czas leci strasznie szybko..... Poniedziałek... i już znowu piątek...A robota pozaczynana leży...Ale nie martwcie się, wkrótce na pewno skończę i pokażę swoje pomysły. Na początku muszę się pochwalić....Biorę udział w konkursie " Kobieta z pasja 2013", w gazecie "Moje  Mieszkanie". Pasja to całe moje życie. Jestem szczęśliwa, że mogę razem z blogowymi koleżankami w nim startować.


Moje Mieszkanie nr 03/2014


TUTAJ: możecie zagłosować. Oczywiście jeśli podobają się Wam moje prace.


 Głosowanie bardzo proste, wystarczy kliknąć "lubię to". Można również zostawić komentarz i wygrać nagrodę.  Głosowanie trwa do 
15 marca br.
ZAPRASZAM do zabawy.....

Dzisiaj chciałabym WAM pokazać obrazki do jadalni w moim wykonaniu. Jak zwykle coś z niczego... Wyszperałam na " barachołce " metalowe łyżki, stare pudełko ze sklejki w swoich zapasach po jakiś dekoracjach , trochę bejcy i ...gotowe. Tak na prawdę to nic takiego, ale cieszy.






Pogoda jest jaka jest, trochę trudno zrobić zdjęcia między oknami...






Zastanawiam się, czy nie przetrzeć kredową  farbą drewna? Bo tak naprawdę - i ciemne i jasne pasuje do mojej jadalni. Zawsze mogę to zrobić.

Na koniec zapraszam do zabawy......
Wiecie, że ja lubię niespodzianki. Marzec jest miesiącem wiosny, czyli wszystko budzi się do życia. I ja razem z nią wchodzę w trzeci rok blogowania.  22 marca minie 2 lata, jak jestem z Wami moje kochane blogowe koleżanki i z tej okazji szykuję dla Was niespodziankę....Zasady znane, mile lubiane.




Dziękuję za Waszą obecność.....
Witam nowych gości.....
Dziękuję za komentarze i odwiedziny...
Do szybkiego usłyszenia... 
 Wspaniałego twórczego tygodnia...


Serdecznie pozdrawiam wszystkich....



65 komentarzy:

  1. Ula, coś nie udaje mi się zagłosować:(
    Stęskniłam się za Twoimi wpisami i robótkami.
    Życzę pięknego przebudzenia nam wszystkim
    Ściskam*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystko działa....Gorąco całuje...

      Usuń
    2. Sprawdziłam, działa:) Głos oddany. Pozdrawiam ciepło*

      Usuń
  2. Ulciu...coś z linkami nie tak...nie można zagłosować:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam , coś się buntowało. pozdrawiam pa....

      Usuń
  3. Zaraz lecę na Ciebie głosować! Obrazki-dekoracje są świetne, ja bym zostawiła na ciemno, ale w wersji pobielonej pewnie też by świetnie wyglądały :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i oczywiście zapisuję się na Twoją niespodziankę, banerek już wkleiłam :)

      Usuń
  4. Gratuluję, możesz liczyć na mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie nie można zagłosować,a szkoda.Jestem w 100%,a nawet więcej pewna głosuje na Ciebie.
    Dekoracja wyszła świetnie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te obrazki :)))
    Oczywiście staję w kolejce po niespodziewajkę u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko na pewno zagłosuję na Ciebie, możesz liczyć na moj głos!♥
    Gratuluję drugiej rocznicy blogowania i życzę kolejnch miłych lat w naszym blogowym świecie, niech wena twórcza Cię nie opuszcza nigdy!!! obrazki z łyżeczkami na ścianę są przepiękne, ja bym zostawiła takie ciemne:)
    Pozdrawiam cieplutko i oczywiście zapisuję się na Twoją rocznocową niespodziankę☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Za wojakiem Szwejkiem - melduję posłusznie, że zagłosowałam - łyżki wspaniale się prezentują - nawiasem mówiąc gdzie Ty te cudeńka wynajdujesz :)) Gratuluję rocznicy, życząc następnych wspaniałych, ustawiam się w kolejkę po niespodziankę i zapraszam na moje rocznicowe candy :))
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosik poleciał :)
    Życzę Ci kolejnych lat blogowania i oczywiście biorę udział w rozdawajce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw lecę głosowąć a potem zapisać się na niespodziankę,bo od Ciebie prezent to wielka niespodzianka!!!Co do sztudźców,to podobają mi siętakie ciemne:)Mroczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj oglądałam Cię już w gazetce, pewnie że zagłosuję :)
    No i zapisuję się na niespodziankę :)
    Śliczne te obrazki ze sztućcami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę mocno trzymać kciuki, aby się udało. Twoja pasja, Twoja praca i Twój blog są wyjątkowe. Trzeba tu być i się uczyć. Ja czerpię z niego ogromną inspirację i motywację. Oczywiscie, że mój głos zaraz oddam i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś Kobietą z Pasją i to wielką! więc oddaję swój głos z wielką przyjemnością :-) cieplutko pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tych łyżkach !!! są przepiękne <3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoj blog, Twoje pomysly, prace, inspiracje , ktora nas zawsze "czestujesz". To wlasnie Ty powinnas zostac nasza kobieta z pasja, trzymam wiec kciuki i juz sie ciesze na niespodzianke;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zobaczylam twoje mieszkanie - jestem oczarowana ! Gustownie urzadzone i szalen ie mile zdjecie z pieskiem :o) Zapisuje sie na niespodzianke !
    Serdecznosci sle Ulencjo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapiszę się chętnie na niespodziankę:) Już linkuję u siebie. Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  18. Dávam ti hlas a verím, že určite vyhráš!!!!
    Jana

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana zagłosowałam z wielką radością na Ciebie , komentarz zostawiłam. Teraz zachwycam się łyżkami !!! Cudo !!! Pozdrawiam S.
    ps .No i zapisuję się na niespodziankę !

    OdpowiedzUsuń
  20. Obrazki są świetne, jak wszystko co wychodzi spod Twoich rąk, dlatego z przyjemnością zagłosuję na Ulencję-Kobietę z Pasją i wezmę udział w Twojej rocznicowej niespodziance:) Beata

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje kochana wszystkiego absolutnie,zagłosowałam i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana Ulu gdy znalazłam konkurs w gazecie od tazu mój wybór padł na ciebie (głosuję ile tylko się da :-)). Zaglądam jeszcze do kilku z konkursowych dziewczyn na ich piękne blogi, ale Twoja kreatywność i to wyczarowywanie coś z niczego jest niepowtarzalne, niezwykłe i godne uznania. Trzymam kciuki za wygraną! No i oczywiście aż nadziwić się nie moge nad niebanalnym pomysłem do kuchni/jadalni. Ja od pół roku główkuję jak zagospodarować ścianę w jadalni u mojej siostry (ona zupełnie nie zna sie na tym) i nic jeszcze nie wymyśliłam, a tu rach ciach i pomysł i wykonanie super!. Jak tylko znajdę odpowiednie gablotki to napewno ściągnę pomysł. Całuję mocno

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdobycze! Podziwiam Twoją pasję i kreatywność:) Trzymam kciuki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne obrazki, takie ponadczasowe.... Oczywiście staję w kolejce po niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja twórczość zasługuje na wszystkie wyróżnienia, bo napędza ją m.in. kreatywność, którą w Tobie cenię. Jeśli do Twojej kuchni (jak sama piszesz) pasują także ciemne dodatki, to moim zdaniem możesz zostawić obrazki w takim stanie, w jakim są (bo moim zdaniem są ładne i nie ma po co ich zmieniać). :)
    Niespodzianka? Lubię niespodzianki, a czy niespodzianki lubią mnie?... To się okaże. ;)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uleńko Twoje coś z niczego jest fenomenalne!!!
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję nominacji:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ten czas leci, pamiętam Twoje pierwsze wpisy....
    Łyżeczki śliczne, zostaw ciemne tło, jest takie rasowe.
    Lecę klikać, a niespodziankę poproszę bardzo bardzo:))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze podziwiam twoje prace odkąd założyłam bloga prawie systematycznie a na kobietę z takimi pasjami zaraz idę głosować no i oczywiście trzymam kciuki - ale odważna jesteś buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja to zrobiłam że zapomniałam się zapisać - zrobię to teraz bo bardzo mi twe prace się podobają więc staję w ogonku grzecznie i jak sazra myszka będę tuptać po cichutku - może się los do mnie uśmiechnie - banerek wklejam u mnie buziaki i miłego tygodnia ci życze oraz zdrówka Marii

      Usuń
  29. Cudne te łyżki! Miałaś świetny pomysł na obrazek.
    Lubię niespodzianki, więc i ja staję w kolejce :-)
    pozdrawiam Marzena http://deco-wena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ulu, jestem Twoją fanką od pierwszego razu kiedy trafiłam do Manufaktury Dobrych Klimatów, więc z przyjemnością na Ciebie zagłosuję:) Twoje pomysły mnie zachwycają i inspirują. Obrazki bardzo ładnie się prezentują, myślę że pomysł z przetarciem na biało też super:) Po niespodziankę ustawię się z przyjemnością:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w głosowaniu. Ja staję do losowania i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obrazki kuchenne - świetne! Jednak bardziej zainteresowała mnie ozdoba Twojego kuchennego okna. Co to? Gałęzie, sznurki razem z oświetleniem? Bardzo proszę o osobny wpis na ten temat! :-)
    Pozdrawiam (przed)wiosennie! Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ula oczywiście zagłosowałam bo nie można przecież inaczej. Życzę ci wygranej bo za te wszystkie pomysły i inspiracje po prost ci się należy. Łyżeczki pięknie oprawione. Niespodzianka od Ciebie była by spełnieniem pragnień :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam niespodzianki, więc ustawiam się grzecznie w kolejce i liczę, że może los się do mnie uśmiechnie :)
    Trzymam kciuki za Twoją wygraną, jesteś tego warta !!!
    Życzę dalszych fantastycznych pomysłów.
    Pozdrawiam :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem nieustannie pod ogromnym urokiem Twoich pomysłów! Kuchenne obrazki są niezwykle urokliwe!
    Głosować już biegnę, a po niespodziankę staję w kolejce przebierając z niecierpliwości nóżkami;)))

    OdpowiedzUsuń
  36. fantastyczne te obrazki!
    jestem też ciekawa niespodzianki jaką przygotowujesz więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Voy a intentar votar.
    Te quedó un trabajo precioso con los cubiertos antiguos.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  38. Podziwiałam Pana w MM, teraz życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  39. Powodzenia w głosowaniu! I chętnie zapisuję się na Twoją niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne pracki, widać że robione z pasją :)
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Oczywiście oddany -trzymam kciuki na pewno się uda.
    Pozdrawiam pełna zachwytu

    OdpowiedzUsuń
  42. Ulencjo droga, mój głos oddany :) Z największą przyjemnością :) Specjalnie dla Ciebie założyłam konto w Urządzamy.pl Choć nie bez problemów. Ale upór zrobił swoje :))) Chętnie wyciągam rączkę po Twoją niespodziankę. Trzeci rok blogowania to świetna okazja do świętowania :)
    Najserdeczniej pozdrawiam i dziękuję Ci za stałą obecność na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Już zagłosowałam :), a te łyżeczki wyglądają niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Czytałam o Tobie w MM:) Uwielbiam czytać o ludziach z pasją i odwiedzać ich blogi. Zaraz spróbuję rozgryźć jak oddać głos w konkursie. Pozdrawiam i życzę dużo szczęścia:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie zagłosuję. Uwielbiam takie klimaty. W komentarzu w głosowaniach podpisana jestem jako Mary. Polubiłam blog (nick:Mary) Poleciłam na google + (nick:Maria D.). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mary http://atelierbymary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dopiszę :) Uroczy czworonożny przyjaciel :)

      Usuń
  46. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce, Twoje prace są nadzwyczajne :)
    Przyjmij najlepsze życzenia z okazji rocznicy!
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  47. Kobieto z Pasją - życzę Ci szczęścia w głosowaniu , a sobie - szczęścia w losowaniu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Poleciałam i zagłosowałam:)
    Śliczne te łyżki:) Masz rację przemalować zawsze możesz:)
    Gratuluję zbliżającej się rocznicy bloga:)
    i oczywiście z wielką chęcią ustawię się w kolejeczce po niespodziankę od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj,jak mozna to i ja sie zglosze .
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Oglądając Twoje prace nie można się nie skusić na niespodziankę :)
    A głos oczywiście oddany :) piękne, dopracowane miejsca w każdym szczególe ... nie jeden chciałby być w posiadaniu takich wnętrz i dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam niespodzianki :-)

    info o zabawie na moim blogu w pasku bocznym
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się do zabawy i zapraszam na moje wielkanocne candy
    http://aneta-anabelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Niespodzianki jak najbardziej ! Na poprawę humoru :) !!! Pozdrawiam cieplo. S.

    OdpowiedzUsuń
  55. Niespodzianki są bardzo kuszące...
    Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  56. A ja wiem co będzie niespodzianką! To po prostu będzie coś pięknego.
    Ponieważ podobają mi się Twoje prace więc i ja się zapisuję.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Zagłosowanie , trzymam kciuki I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja