czwartek, 22 marca 2018

Palmy i pisanki inne niż wszystkie...Pałacowe...


         Witam wszystkich z bliska i daleka....


                                    Palma bije nie ja biję...
               Takie hasło dziecięcych zabaw utkwiło w pamięci...
             Moje palmy i pisanki w kolorach ziemi uwielbiam                                                       najbardziej...
         Oczywiście jak zwykle nie wszystkie doczekały się zdjęć...



















Duże pisanki to temat rzeka....



Dziękuje za uwagę i komentarze...

Wasza obecność jest wspaniałym motywem do kolejnych prac...


Do szybkiego usłyszenia...


8 komentarzy:

  1. Przepiękne :) Ja też takie uwielbiam i sama robiłam w zeszłym roku :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje "jajowe" palmy! Chyba jeszcze nie spotkałam się z taką wariacją. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak. U Ciebie już Wielkanoc. A u mnie jeszcze Boże Narodzenie :-)))
    Czyli wszystko w plecy...
    Piękne jajeczka !
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Ja dopiero dziś zaczynam obmyślać dekoracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie się prezentują.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja