czwartek, 18 września 2014

Szpulki na koronki....Recykling....Stojak do wizytówek.....




      Witam Wszystkich z bliska i                              daleka.....


  Moje ulubione pomieszczenie
" nicianą dziurke "
 trochę w ostatnim czasie zaniedbałam....
Ale teraz mam zamiar się poprawić...Powstały szpuleczki na koronki i oczywiście natychmiast wymyśliłam pudełko, żeby było gdzie je trzymać. Jak już farba była w użyciu to dokończyłam zakładkę do książki lub po prostu zawieszkę... Moja pracownia to miejsce w którym zapomina się o problemach...
Kiedyś wyszperałam w jakiejś przecenie, duży spinacz, teraz doczekał się metamorfozy i służy do wizytówek...
Zobaczcie samie jak wszystko teraz wpisało się w moją przestrzeń...






Guziczki ceramiczne zrobiła dla mnie blogowa koleżanka                                                     

  Bardzo dziękuje kochana ....Do szybkiego zobaczenia...















A tak wyglądało pudełeczko przed metamorfozą.... Trochę się zmieniło ....






Dziękuję za Waszą obecność.....
Witam nowych gości.....
Dziękuję za komentarze i odwiedziny...
Do szybkiego usłyszenia...
Miłych cieplutkich i twórczych dni.......




Serdecznie pozdrawiam wszystkich....

52 komentarze:

  1. Ulencjo.. głowa pełna pomysłów, jak Twoja, to skarb najcenniejszy:) Więcej warta niż 1 000 000 dolarów :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie Ulencja !
    Widać że ta "niciana dziurka " to Twoja oaza spokoju , dopieszczona w każdych najdrobniejszych szczegółach :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko, to wszystko takie piękne, ze chetnie chciałoby się twoje pomysły realizować u siebie. Niestety u mnie wszystkiego ilości hurtowe i zadne szpulki, pudełka nie wchodzą w rachubę, najlepiej byłoby postawić drugi dom. Cieplutko Cię pozdrawiam i cieszę się, że już jesteś

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko się baaaardzo zmieniło :) Bardzo lubię B&W

    OdpowiedzUsuń
  5. od zawsze zachwyca mnie dokładność i precyzja wykonania wszystkiego co tworzysz... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna to Twoja pracownia! jest tak ślicznie, że aż zachęca do pracy. Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne szpulki, a kuferek na nie jeszcze zmyślniejszy, uwielbiam te Twoje kolory i koronki i len:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko,dawno nie pokazywałaś nam swoich prac i cieszę się że wróciłaś : ) . Jak zwykle Twoje dzieła zachwycają. Pozdrawiam. Basia z Mazurskich pasji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię ...jesteś niesamowita....

    OdpowiedzUsuń
  10. To mnie zaskoczyłaś !!!! Nie widziałam jeszcze tych ciekawych szpul na koronki - są obłędne !!!!!! Reszta też - ale je już widziałam ;-))))) Buziaczki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ to wszystko piękne!!! Nie dziwię się, że w takim miejscu zapomina się o całym świecie...
    Podziwiam raz jeszcze i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne są te szpulki!!! pudełeczko przeszło niesamowitą metamorfozę!:)
    Pozdrawiam cieplutko☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Szpuleczki super a jak szpuleczki to i pudełko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie dorwałaś Ulu taki wspaniały spinacz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w Pepko, był okropny obdrapany....Leżał aż się doczekał zmiany....Pa...

      Usuń
  15. hihihi...a ja bym nawet splunąć nie chciała na te pudełeczko przed metamorfoza:)))) a wyszło cudne:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Same piękności i świetności, a tak staranne, że chylę czoło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. same cudeńka na tych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  18. wiesz Ulu ja powiem ci prawdę - którą od dawna znasz - ---nic tylko podziwiam oraz chwalę twój talent - Marii cię pozdrawia ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko cudne a metamorfoza pudełka jest niesamowita. Pięknie jest w Twojej " NICIANEJ DZIURCE".Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uleńko:) Muszę sprawić sobie coś podobnego gdyż twoje szpulki zachwycają urodą:) Z czego je zrobiłaś jeśli mogę spytać? Serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  21. Szpulki wiodą prym...... Zapraszam do mnie na Candy:) Pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja pomysłowość jest nieustannie zaskakująca! Pięknie to znów wygląda. Caluje

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne cacuszka:) Pudełeczko bajeczne:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Metamorfoza pudelka niesamowita;) Cudnie wyszlo:) Zreszta u Ciebie zawsze same ladne rzeczy:) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. same cudeńka ,masz złote ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak widać z tego postu Ty jak już zaczynasz metamorfozy, to nie umiesz poprzestać na jednej... i tym sposobem mamy możliwość oglądania tylu ciekawych twoich prac :))
    Buziaczki...

    OdpowiedzUsuń
  27. W takiej pracowni chce się pracować... pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak miło zagląda się do Ciebie Uleńko :) można poczuć się jak w innym świecie ... trochę jak w bajce :) wszystko piękne :) zabieram się za umówioną wymiankę dla Ciebie :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. O rany! Ale urokliwe cudeńka! PRZEŚLICZNE! Aż mi wstyd, bo u mnie w pracowni wciąż bałagan i nie tak, jak bym chciała. Szewc bez butów chodzi podobno.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miło było znów przeczytać tekst i obejrzeć zdjęcia prac Twojego autorstwa. Bardzo lubię Twoje lniano-koronkowe twory. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie piękne!!! :) Cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podziwiam ten talent te pomysły i precyzyjne wykonania jak ja też bym tak chciała :) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialnie to wygląda :) Chce mieć takie u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prawdziwe cudeńka!!! Aż zaniemówiłam z wrażenia. Przepiękne!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ¡Preciosos trabajos! Unos transfer espectaculares.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  36. Okazuje się, że można stworzyć niesamowite rzeczy, z pozornie niepotrzebnych przedmiotów. Nie wiem tylko czy wystarczyłoby mi cierpliwości, żeby stworzyć takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne te szpuleczki. Ciągle o takich marzę:) Pudełeczko mnie zachwyciło. Len potrafi zdziałać cuda:) Pozdrawiam ciepło Ania

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej.. jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni! Bardzo podobają mi się Twoje projekty, jestem pod dużym wrażeniem. Zazdroszczę takich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pudełko zaczarowałaś po swojemu,a do tego trzeba mieć dużo wyobraźni! Uleńko,Twoje koronki mają teraz cudne mieszkanka. Całypokój na pewno na tym zyskuje:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pudełeczko przeszło wspaniałą metamorfozę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ulu, jak zwykle świetne pomysły i wyjątkowo piękne wykonanie:) Jak zwykle zachwycam się Twoimi dziełami:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  42. ..Przepraszam,że mój blog jest chwilowo niedostępny,odezwę się po zmianach,pozdrawiam serdecznie,Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  43. I've been surfing online more than 4 hours today,
    yet I never ffound any interesting article like yours.
    It's pretty worth enough for me. In my view, if all webmasters and bloggers made gooid
    content as you did, the web will be a lot more useful than ever before.


    Here is my page :: Ask.fm hack

    OdpowiedzUsuń
  44. Takie małe cacuszka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. U Ciebie jak zawsze tak stylowo i kobieco. Mozna sie zainspirowac tyloma "tforkami", a Twoj blog to kopalnia pomyslow...Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kiedyś kupiłam w Biedronka taki koszyczek ze ściereczką mi i wyrzuciłam...to błąd.
    A spinacz jest obledny!

    OdpowiedzUsuń
  47. I znów pięknie pokazałaś swoje prace. Pomysłowe, eleganckie. Gratuluje Ci Uleńka talentu i kreatywności. Uściski posyłam:)

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja