poniedziałek, 20 lutego 2017

Stołowy komplet - koszyczek i podkładki...


           
            Witam wszystkich z bliska i daleka.... 

 Stołowa zastawa zawsze była bliska mojemu sercu...Przez wiele lat pracy zawodowej wypracowałam sobie swój styl dekorowania stołu i wnętrz...Powstał kolejny stołowy komplet w śmietankowej bieli, bardzo dostojnie prezentuje się w każdym wnętrzu...Podkładki i koszyczek na pieczywo spełniają swoją rolę w stu procentach i wyglądem i funkcjonalnością....












Wiem, że może się wydać nudne bo już wiele razy pokazywałam komplety, staram się jednak za każdym razem tworzyć z innych materiałów...Dziękuję za wytrwałość...


Witam nowych gości.....
Dziękuję za komentarze i odwiedziny...


Do szybkiego usłyszenia...


20 komentarzy:

  1. Podoba mi się to, że piękną klasykę połączyłaś z geometrycznymi wzorami, bardzo na czasie! 💋 Uwielbiam swój komlet, a koszyczek na pieczywo towarzyszy nam na codzień :)) pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładka pod sztućce jest śliczna :) Przydałby mi się coś takiego. A cała zastawa - klasa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne na nadchodzące święta taka dekoracja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze - szyk i klasyka ;-) pięknie jak zawsze ;-) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. a jaką masz piękną zastawę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie materiałowe szyjątka na stół :)mam troszkę podobne :) i zachwycam się cudowną ceramiką M :)pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! Ale cuda! Tak mi się podoba ten komplet, aż dech zapiera. Och, jak żałuję, że ja tak nie potrafię. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały komplecik:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze pięknie i z klimatem! Cudownie zaglądać do Ciebie :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne i wcale nie nudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje komplety nie są nudne. Nawet jeśli pokażesz ich sto lub dwieście, wciąż będę wzdychała do tych misternie wykonanych dodatków. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ⚶  Palmette  ⚶

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo eleganckie,przepiękny komplet :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze:cudownie i elegancko. A zastawa przepiękna, po prostu marzenie. Niesamowity klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam jakąś słabość do koronek przeplatanych wstążeczką:)
    Cudnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja