niedziela, 21 maja 2017

Coś z niczego....Recykling...Metamorfoza...Lampa do pracowni....




  Witam wszystkich z bliska i daleka.... 

Chomiki mają to do siebie, że lubią coś chomikować...
Ja właśnie taka jestem...Dobrze , że mam jeszcze trochę miejsca  w swojej piwnicznej pracowni. Jakiś czas temu dostałam od  wspaniałą starą maszynę krawiecką, trochę niekompletną. Doczekała się metamorfozy...Stare pudełko w którym trzymałam jakieś drobiazgi, stary klosz,  szpuleczki drewniane, trochę kabla , farby i powstał nowy pomysł...
Wiecie , że moja pracownia to oczko w mojej głowie...
Świat w niej staje się lepszy i cudowny...To miód na moją duszę...








Powstała tematyczna lampa i zdobi mój świat....Mała rzecz a tyle radości w tej szarej codzienności...
Stary klosz zdobią piękne, ręcznie robione koronki...
Bardzo dziękuje IRENKO...





















Dziękuję, że wytrwałyście do końca...Pozdrawiam pa...



Witam nowych gości.....
Dziękuję za komentarze i odwiedziny...


Do szybkiego usłyszenia...

24 komentarze:

  1. Uleńko, zabrało mi mowę. Jesteś "miszczuniem" od wszelkich klamotów, z których robisz cudeńka. To się w głowie nie mieści, ile Ty masz pomysłów i jak to potem fenomenalnie wygląda. Jesteś wielka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampa jest cudowna:) Tylko Pani mogła wpaść na taki fantastyczny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. odjechana ta lampa , w pozytywnym znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie...jestem zachwycona ...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki miałaś wspaniały pomysł, aby te przedmioty połączyć w całość! Genialne! Przepięknie to zrobiłaś, cieszy oczy już na zdjęciach, a jaka musi być piękna wieczorem, gdy ją zapalasz! Pozdrawiam Cię gorąco :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona! Wspaniałą maszyno-lampę stworzyłaś! Robi ogromne wrażenie! Podziwiam pomysłowość i wykonanie! Cieszy oczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialny pomysł na lampę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna lampa.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudna :) normalnie mowę odebrało:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Отличная идея и прекрасное исполнение!

    OdpowiedzUsuń
  11. hihihi-niesmowicie z ciebie kreatywna osóbka:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity pomysł i przepiękne wykonanie. Fantastycznie pasuje do Twojego kącika.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale czad! Uwielbiam stare maszyny do szycia a w takiej odsłonie jest po prostu rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej nie spodziewałam tak spektakularnego efektu! Prawdziwa zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś Wielka! Fantastyczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ula, jak zwykle REWELACJA - lampa dobrana tematycznie, wykonanie perfekcyjne, pomysł MISTRZOSTWO, abażur ujął mnie najbardziej - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Super piękna metamorfoza - cudne - pozDrawiaM z Kaszub ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulko, zaniemówiłam na długo.
    OCZAROWAŁAŚ MNIE TĄ LAMPĄ!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda to naprawdę dobrze :) Musicie jednak pamiętać o tym, że nie wszystko będziecie w stanie zorganizować w ten sposób. Właśnie dlatego warto sprawdzić chociażby takie elementy jak https://www.filo-shop.pl/sklep/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek/lozko-domek-dla-dzieci-w-stylu-skandynawskim-barierki. To może być idealnym rozwiązaniem dla Waszych maluchów.

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja