poniedziałek, 18 listopada 2019

Woreczki bawełniane i lniane...



           Witam wszystkich z bliska i daleka....

Nie wiem ja Wy ale ja często piekę domowy chlebek i bułeczki...I tak właśnie powstały woreczki do kuchni,sprawdzają się super...    





           
Kuchnia ważna ale moja pracownia ważniejsza...Woreczki na krawieckie "przydasie" są bardzo funkcjonalne i dekoracyjne.
        





Dziękuje za uwagę i komentarze...

Wasza obecność jest wspaniałym motywem do kolejnych prac...


Do szybkiego usłyszenia...

14 komentarzy:

  1. Wszystkie woreczki są super , gustowne i praktyczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne woreczki Uleńko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze! Zapach pieczonego chleba, mmmm, poczułam go u siebie. Niestety to przez ten zapach zarzuciłam wypiekanie domowego chleba, bo zwyczajnie nie byłam się w stanie powstrzymać przed pochłanianiem go i zjadałam o wiele więcej niż należy, bez względu na to czy chlebek był udany czy niekoniecznie ;)W woreczku od Ciebie zwisa sobie u mnie suszona lawenda ;)) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, ale zastanawiam sie jak robisz te naszywki, to haft, wydruk , sitodruk ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne woreczki :) Pięknie uszyte :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się... w tych na przydasie zwłaszcza!
    Pozdrawiam, Uleńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze te woreczki, te na pieczywo rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do niedawna taki woreczek wydawał mi się niepotrzebny... Znajoma robi podobne i dała nam w prezencie. Są rewelacyjne. Świetny pomysł i bardzo ładne wykonanie - widać dobrą rękę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Woreczki lniane bardzo fajnie wyglądają. Naprawdę super. Zakochałam się...

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja