poniedziałek, 2 września 2013

Drewniane skrzyneczki i szpuleczki.....







Witam wszystkich z bliska i daleka....)))))



Lato, lato i po lecie ....Szkoda, że tak w mgnieniu oka upłynęło....Tak na prawdę, nie wiem kiedy przeleciało...Trochę gościowo, trochę pracowo, trochę jarmarkowo no i niestety trochę chorobowo....Ale mam nadzieję, że jakoś to wszystko zakończy się pozytywnie....Wiecie jak bardzo kocham swój kącik krawiecki, jest to mój azyl na dobre i złe chwile. Mam znowu trochę nowych pomysłów i będę się z Wami nimi dzielić w miarę możliwości. Kupiłam na wyprzedaży skrzyneczki, które oczywiście dostały nowe życie. Były zniszczone i kolorystycznie zupełnie nie moja bajka. Ale z rozpędu zapomniałam zrobić zdjęcia. Przydadzą się w mojej pracowni do posegregowania skarbów krawieckich.













 Doczekały się również moje szpuleczkowe drewienka ( bobinki) pomalowania i transferu. Oczywiście jeszcze nie wszystkie, ale myślę, że następne też powstaną. Zmotywował mnie do roboty post ze szpuleczkamiAni TUTAJ.

Czas najwyższy uporządkować koroneczki,   tasiemeczki w mojej   " nicianej dziurce...".
Pogoda deszczowa sprzyja pracy w domku, szczególnie w miejscu które lubię. 
Piękne metalowe nożyczki, które leżą przy szpuleczkach mam dzięki uprzejmości koleżanki blogowej. Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc.....




Skończone bobinki wykorzystałam do koroneczek bawełnianych, których u mnie nie brakuje. Oczywiście muszę koniecznie pomalować następne, bo cztery sztuki, to kropla w morzu potrzeb.














Byłam u swojej przyjaciółki  i oczywiście nie obyło się bez zakupowych skarbów...Kupiłyśmy sobie super pojemniczki składane - drewno połączone z lnem, takie właśnie z naszej bajki. Będą idealne do wykorzystania  przy naszych  pracach robótkowych.














Serdecznie witam nowych gości.....
Dziękuję za wspaniałe komentarze....
Do szybkiego usłyszenia....
Wspaniałego,
 cudownego tygodnia... 
                                                 
Biegnę nadrabiać zaległości blogowe....


POZDRAWIAM   WSZYSTKICH....  


43 komentarze:

  1. Świetny kącik szyciowy, najbardziej podobają mi się włąśnie te bobinki i koszyk-muffinka. I wszystko jest takie dopasowane, do kompletu- tak jak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda poczyniłaś !!!
    Piękności !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności nam tu pokazujesz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta Twoja bajka!!! Przepięknie jest w tym Twoim kąciku krawiecki, wcale się nie dziwię, że go kochasz:)
    Pozdrawiam serdecznie i spokojne nocy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleczko śliczności uczyniłaś, a bobinek zazdroszczę bo moje koronki na hura w okrągłych pudłach się duszą:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nożyczki od Sylwii prześliczne:)) Oj zapełnia Ci się Twoja niciana dziurka skarbami, tylko siadać i tworzyć:))
    Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bobinki wyszly wspaniale, zreszta wszystkie Twoje cuda maja w sobie to "cos". Dzialaja na mnie kojaco a jednoczesnie motywuja do pracy, pozdrawiam i podziwiam jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz mi lepiej na duszy. Chyba skoro świt potrzebuję takiej uczty dla ducha. Pięknie Uleńko jak zwykle. Pieścisz każdy szczegół i to wszystko ma smak. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ubranka dla pięknych przedmiotów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze piękny każdy przedmiot. Skrzyneczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mi się oczki zaświeciły jak zobaczyłam te bobinki:) pięnie je ozdobiłaś, tak jak lubię!
    Wczoraj przyszły moje zamówione drewienka a wśród nich...bobinki:))) już nie mogę się doczekać ich ozdabiania:)))
    Pozdrawiam ciepluteńko a koszyk lniany jest przecuuuudny, też bym taki chciała mieć:) miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale przecież jesień też jest piękna, ja ją kocham.....cóż, że już po lecie :)
    A bobinki i skrzynki są świetne też by mi się przydały, muszę pomyśleć o porządkach :))
    I te koronki....
    Ściskam mocno, jesiennie, ale ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzę o takich bobinkach na koronki! Właśnie niedawno zrezygnowałam z trzymania ich na drewnianych szpulkach, bo zajmowały zbyt dużo miejsca, o które u mnie tak trudno. Cudowna biel, śliczna grafika i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sylwia wykupi dla nas cały zapas nożyczek w sklepie :)))
    Bobinki prześliczne, same skarby masz na stoliku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uczta dla mych oczu....piękne te bobinki, koroneczki, skrzyneczki.....cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Te twoje bobinki są naprawdę ukochane:) Praktyczne i bardzo dekoracyjne. Gratulacje i pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie panuje zawsze idealny ład. Tego to Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dość, ze praktycznie to i pięknie! Fajny pojemniczek lniany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłabym oglądać i oglądać... Same śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  20. TA TWOJA NICIANA DZIURKA JEST CUDNA I PEŁNA SKARBÓW:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pięknie!!!! czuję się natchnięta:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko piękne i gustowne. Świetny pomysł ze skrzyneczkami i bobinkami.Pojemniczki które zakupiłaś są ładne i jednocześnie bardzo praktyczne.
    Coraz piękniejsza jest Twoja niteczkowa dziurka, w takim otoczeniu przyjemnie się tworzy. Pozdrawiam i uściski zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skrzyneczki, bobinki - świetnie wyglądają, bardzo ładnie je zrobiłaś! I ten kupiony pojemnik jest świetny! Niciana Dziurka to już Niciany Salonik, tyle tam pięknych przedmiotów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Celé tvorenie je krásne a vkusné, výborný nákup box na prádlo.
    Jana

    OdpowiedzUsuń
  25. Skrzyneczki rewelacyjne, szukam właśnieczegos podobnego na zabawki mojego synka :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pojemniki fantastyczne i skrzyneczki i inne piękności,ja bym nie wyszła z Twojego kącika:) krawieckiego za nic:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Och jakie to wszystko piękne...jestem oczarowana:)
    Posyłam moc serdeczności i ciepłe pozdrowienia-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie w Twoim kąciku krawieckim :)))
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoja niciana dziurka jest tak piękna, że aż wzruszam się, jakby była moja. ;-)
    Nikt nie ma tak pięknej mini-pracowni krawieckiej!!!
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne to wszystko, aż oczy się radują z oglądania. Bobinki świetne, bardzo ciekawy pomysł i jak zwykle perfekcyjne wykonanie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  31. cudeńka!!! a kosz jest fajowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Za każdym razem gdy cię odwiedzam jestem zaskoczona twymi pracami - aż by się chciało zostać i nie wychodzić od ciebie - skrzynki rewelacja zwłaszcza ta na koronki zupełnie w stylu angielskim bobinki ci zazdroszczę bo od dawna mi się takie marzą - gzie można kupićwstanie surowym do dalszej obróbki - uchyl proszę rąbek tajemnicy - zauroczył mnie ten mały koszyczek igielnik stojący cicho w kąciku ciepło pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  33. Uleńko, jak zwykle, gdy oglądam Twoje prace, to wpadam w zachwyt nad nimi a na mnie działają jakoś demotywująco :-))) mówię sama do siebie tak: "Madziulka, Ty lepiej zwijaj te swoje szmatki, kratki, koronki i mulinki, bo szkoda czasu...a w najlepszym razie nigdy nie pokazuj tego na swoim blogu!!!!!!!" no cóż...... ale uwielbiam tę Twoja demotywację, oczy mi błyszczą, na duszę balsam... rób tak dalej rób!!! uściski Magda

    OdpowiedzUsuń
  34. o kurcze, kolejny szok........ jak zawsze gdy tu wchodzę ............ cuda, cuda, cuda :-) latam kursorem góra - dół i oczopląsu dostaję, nie wiem co bardziej mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  35. Como siempre unos trabajos espectaculares, me encantan tus transferencias.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo przytulnie i klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. dopiero dziś zobaczyłam ściereczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zajrzałam do Ciebie z polecenia naszej wspólnej znajomej ... Elis z bloga ,,Zamiast,, ! Jejku, zajrzałam i w Twoich pracach już się zakochałam !
    Bobinki serducho me skradły !
    Pięknie tam u Ciebie ... oczęta nacieszyć nie mogę!
    Cieplutko pozdrawiam i biegnę dalej ...
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mogę spokojnie patrzeć ! gdybym nie widziałą tych skarbów na własne oczy to pomyślałabym ,że zdjęcia ściągnełaś z jakiejs artystycznej pracowni , co ja piszę ! to jest artystyczna pracownia , musze Ci powiedziec ,że Ty i Atena przyczyniłyście się do rewolucji w moim odczuwaniu piekna , teraz ja widze wszedzie biel i koronki . .Zresztą co się dziwic to tak pieknie u Ciebie wygląda , a bobinki są rewelacyjne ! niestety nie mam głowy i zdolności do tego typu zdobień a więc zostawie to mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
  40. I znowu z pogardą zerknęłam na mój warsztat. Jaki on jest brzydki, muszę chyba coś z nim zrobić hm.... pokazuj tak dalej a na pewno się wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne i eleganckie! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ cudnie sobie urządziłaś kącik krawiecki ...wspaniałe są te wszystkie dodatki...oj tak bo uroda tkwi w szczególe :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja