poniedziałek, 18 lipca 2016

Lawendowe szaleństwo...Koszyczek do pieczywa i podkładki do sztućcy....




  Witam wszystkich z bliska i daleka....

  Lato w pełni ....Może nie takie jak by się oczekiwało, trochę za mokro ale trwa....W mojej pracowni letnia atmosfera . Powstał nowy stołowy komplet lawendowy...Koszyczek do pieczywa i podkładki pod sztućce...Zupełnie inny niż zawsze szyłam...Taki prawdziwie letni...Lawenda w ogrodzie kwitnie pełną parą i pod maszyną również...














Jak co roku szykuję się na międzynarodowy jarmark rękodzieła i roboty jest dużo...Mam nadzieję, że jeszcze jakieś nowe pomysły będę mogła Wam pokazać. Zmykam do pracowni...


Dziękuję za Waszą obecność.....
Witam nowych gości.....
       Dziękuję za komentarze, które są motorem   do moich nowych pomysłów ...
Do szybkiego usłyszenia...
Życzę ciepłych, miłych dni...

29 komentarzy:

  1. Uwielbiam lawendę także dla mnie bardzo trafiony zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham wszystko co z lawenda związane :)
    piekna ta tkanina, jeszcze takiej nie spotkałam .

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje lawendowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje,że mogę odwiedzać tak cudne miejsce! Pozdrawiam cieplutko i zostawiam z pozytywna uśmiech zroszony pozytywna energią <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ,świeżo..delikatnie..wręcz pachnąco..
    U mnie też lawenda wydała całkiem fajne plony!!!ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Excelente trabalho e belas fotografias, gostei de ver minha amiga.
    Um abraço e boa semana.
    Andarilhar

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te podkładki a materiał przepiękny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lawenda,cudna lawenda :)) masz wyjątkowe okazy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i aromatycznie. Bardzo fajne prace uszyłaś:)
    Pozdrawiam z pachnącego lawendą domu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne "wariacje" Lawendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplet lawendowy cudny:) Powodzenia na jarmarku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. I do wąchania i do oglądania... piękne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam lawendę! Teraz jest ten piękny czas, kiedy rozbuchała się na dobre.
    Cudne są te Twoje ozdoby i woreczek i skrytki na sztućce, cudeńka!
    Życzę powodzenia i owocnego udziału w jarmarku! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niemal można poczuć lawendowy zapach... I woreczek i skrytki pięknie prezentują się w ogrodzie :) Idealny zestaw na miły podwieczorek na ganku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo eleganckie jak zawsze u Ciebie kochana, a lawenda wszystkich obezwłądnia, obejmuje, osacza:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam motyw lawendy a w twoim wykonaniu wszystko wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  16. Na te Twoje komplety mogę patrzyć bez końca, Uleczko! Trzymam kciuki za powodzenie na jarmarku!
    Pozdrówko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lawenda bardzo na czasie. To taki uroczy motyw!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten lawendowy komplet to małe dzieło sztuki. Świetna propozycja na prezent dla każdej pani domu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Urszulko, przeprowadzka i doprowadzanie nowego mieszkania do stanu używalnosci tak mnie pchłaniają ostatnio, że nawet nie mam sił ani czasu żeby cieszyć oczy pięknymi rzeczami. Jakie szczęście, że dziś nareszcie znalazłam wolną chwilkę by wpaść do Ciebie ;)) Urszulko, gdzie będą te targi i kiedy? Przyjeżdżam do Warszawy za tydzień, na tydzień. Może udałoby nam się spotkać.
    A kilka dni temu widziałam kwitnące pole lawendy, cudo! Tym razem zdjęć nie miałam czasu zrobić, ale jak już ogarnę się w nowym mieszkaniu i wrócę na bloga to lawendowe pola też będą ;)) Ściskam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. Lawenda to u mnie także mus każdego lata. W tym roku miałam okazje być na lewendowym polu i zdjęć napstrykałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham lawendę miłością prawdziwą. U mnie na parapecie zbiory żadne, ale byłam w zaprzyjaźnionym ogrodzie i mam 3l pachnącego suszu :) Piękny komplet przygotowałaś! Na pewno nie zabraknie Ci pomysłów na jarmark :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham lawendę miłością prawdziwą. U mnie na parapecie zbiory żadne, ale byłam w zaprzyjaźnionym ogrodzie i mam 3l pachnącego suszu :) Piękny komplet przygotowałaś! Na pewno nie zabraknie Ci pomysłów na jarmark :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne i pomysłowe rzeczy uszyłaś akurat na czasie gdy kwitnie lawenda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. no po prostu się zakochałam w tych podkładkach pod sztućce! Są niesamowite i jakie praktyczne :) jeśli chodzi o lawendowe akcenty - u mnie na podwórku pod balkonem również można spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki słodki woreczek na pieczywo, mam pewność, że tam zawsze jest świeżutkie pieczywo :)

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja