środa, 7 czerwca 2017

Dekoracyjna kuchenna ściereczka, obrazy, świeczniki, klatki druciane...Dekoracje restauracji....



           Witam wszystkich z bliska i daleka.... 


Jeszcze kilka pomysłów na wykorzystanie bawełnianego materiału do dekoracji...Jest mi bardzo miło, że moje pomysły rękodzielnicze mogą dekorować tak wspaniałe miejsce jak restauracja PUZZLE SMAKU w Giżycku.. Były zasłony , poduch i klosz do lampy,
tym razem uszyłam fartuszkowe  ściereczki...









Powstał  pomysł na obrazy z tak dekoracyjnego materiału.
Znalazły również miejsce moje ulubione klosze druciane...Małe świeczniki ze słoiczków z akcentem puzzla, też stanowią wspaniałą dekorację stołów oraz całej restauracji 
PUZZLE SMAKU w Giżycku...































Zapraszam do odwiedzenia tego miejsca i obejrzenia moich dekoratorskich pomysłów...


Witam nowych gości.....
Dziękuję za komentarze i odwiedziny...



Do szybkiego usłyszenia...


17 komentarzy:

  1. Jak będę w Giżycku, Uleńko, to zajrzę tam i wszystkim głośno będę się chwalić, że takie cuda, to tylko moja Uleńka. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają szczęście ci restauratorzy ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. No FANTASTYCZNIE, Uleńko! Takie fartuszkowe ściereczki to moje marzenie! Przygotowuję truskawkowe, ale moje będą zdobione haftem ;-)
    Pomysł z obrazami materiałowymi Genialny! Zresztą, jak wszystkie Twoje!
    Jestem pod wrażeniem tego wystroju tego wnętrza, w którym masz swój niemały udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz wygląda super, ale moje serce skradły fartuszki:) Tworzy Pani cudne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe dodatki! Z pewnością pomogłaś zbudować pozytywny klimat w tej restauracji;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dodatki naprawdę robią robotę. Dobrze, że są w tak kontrastowych kolorach, bo widać je już z daleka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się Kochana, bo Twoje prace zasługują na takie miejsca. Buziaki ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie :)Pozdrawiam bardzo słonecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne dodatki, które przykuwają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Gratuluję takiej świetnej prezentacji Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne motywy :-) Odwiedzam Cię po powrocie na bloga z wielką przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. To nowe miejsce? bo nie znam tej restauracji, a bywam często:) dekoracje piękne i zachęcają do odwiedzin,Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wnętrze :) bardzo mi się podobają dodatki

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ลาลีกา

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja