środa, 7 czerwca 2017

Dekoracyjna kuchenna ściereczka, obrazy, świeczniki, klatki druciane...Dekoracje restauracji....



           Witam wszystkich z bliska i daleka.... 


Jeszcze kilka pomysłów na wykorzystanie bawełnianego materiału do dekoracji...Jest mi bardzo miło, że moje pomysły rękodzielnicze mogą dekorować tak wspaniałe miejsce jak restauracja PUZZLE SMAKU w Giżycku.. Były zasłony , poduch i klosz do lampy,
tym razem uszyłam fartuszkowe  ściereczki...









Powstał  pomysł na obrazy z tak dekoracyjnego materiału.
Znalazły również miejsce moje ulubione klosze druciane...Małe świeczniki ze słoiczków z akcentem puzzla, też stanowią wspaniałą dekorację stołów oraz całej restauracji 
PUZZLE SMAKU w Giżycku...































Zapraszam do odwiedzenia tego miejsca i obejrzenia moich dekoratorskich pomysłów...


Witam nowych gości.....
Dziękuję za komentarze i odwiedziny...



Do szybkiego usłyszenia...


18 komentarzy:

  1. Jak będę w Giżycku, Uleńko, to zajrzę tam i wszystkim głośno będę się chwalić, że takie cuda, to tylko moja Uleńka. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają szczęście ci restauratorzy ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. No FANTASTYCZNIE, Uleńko! Takie fartuszkowe ściereczki to moje marzenie! Przygotowuję truskawkowe, ale moje będą zdobione haftem ;-)
    Pomysł z obrazami materiałowymi Genialny! Zresztą, jak wszystkie Twoje!
    Jestem pod wrażeniem tego wystroju tego wnętrza, w którym masz swój niemały udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz wygląda super, ale moje serce skradły fartuszki:) Tworzy Pani cudne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe dodatki! Z pewnością pomogłaś zbudować pozytywny klimat w tej restauracji;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dodatki naprawdę robią robotę. Dobrze, że są w tak kontrastowych kolorach, bo widać je już z daleka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się Kochana, bo Twoje prace zasługują na takie miejsca. Buziaki ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie :)Pozdrawiam bardzo słonecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne dodatki, które przykuwają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Gratuluję takiej świetnej prezentacji Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne motywy :-) Odwiedzam Cię po powrocie na bloga z wielką przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. To nowe miejsce? bo nie znam tej restauracji, a bywam często:) dekoracje piękne i zachęcają do odwiedzin,Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wnętrze :) bardzo mi się podobają dodatki

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ลาลีกา

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful themes :-) I visit you after returning to the blog with great pleasure :-)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja