sobota, 2 września 2017

Stare skarby ....Recykling....Dekoracje do pracowni...




        Witam wszystkich z bliska i daleka....



Cała satysfakcja jest z zakupu starych rzeczy z duszą za grosiaczki na " barachołce ". Ostatnie moje zakupy to super koszyk i mała walizeczka... Oczywiście z przeznaczeniem dekoratorskim mojej pracowni...Spokojnie jest jeszcze trochę miejsca...Lubię zmieniać dekoracje...Trochę farby, pomysłu i powstały zupełnie inne przedmioty i cieszą moje oczy...






Tak wyglądał przed nowym życiem...


 A to walizeczka na krawieckie skarby...Schowków nigdy dość...



Chyba teraz trochę ładniejsza....




Wpadło mi również w ręce stare, dekoracyjne żelazko....Trochę uszkodzone, ale szybka naprawa, mycie i już stoi na półce....









                                                 Witam nowych gości.....
Dziękuję za komentarze i odwiedziny...


Do szybkiego usłyszenia...

13 komentarzy:

  1. Recykling walizki jest dla mnie najlepszy :) Ale tak na prawdę, to niczemu uroku nie można odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się spodobała kolekcja żelazek ,ciekawe jak się nimi prasowało ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Walizka zdecydowanie lepiej wygląda:) Koszyki wszelkiej maści bardzo lubię, teraz szukam takiego na butelki z wodą.
    Żelazka to piękna kolekcja
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Walizka wyszła super. Uwielbiam szperanie w starociach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyki to coś obok czego nie umiem przejść obojętnie, a ten ma ciekawy kształt ... rewelacja.
    No cóż o walizce marzę od dawna ... jakoś nadal nie mam. Twoja rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną masz kolekcję żelazek, a walizeczka to istne cacuszko! Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosz z poduchami jest zdecydowanie moim faworytem! Piękny :)
    Już widzę, jak jakaś kicia się tam mości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kolekcja żelazek.Ja mam jedno:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne metamorfozy :)Kosz zachwyca i jak najbardziej pożądany w zimie na stosy poduszek i pledy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ozy koszyk w swoim naturalnym kolorze nie był ladny? czy koniecznie wszystko trzeba mazac na biało?Biedna walizka- miała taką ładna oryginalna kratke.I czy upstrzone napisami przedmioty rzeczywiście ozdabiają nasz dom?

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam stare walizki, a ta Twoja w świetnym stanie się zachowała. Wyszła przepięknie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Stare walizki są świetne - sam mam kilka takich i przechowuję tam najważniejsze dla mnie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam stare walizki, mają duszę ...A żelazka cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja