wtorek, 13 listopada 2018

Saszetka na druty z żyłkami...


           Witam wszystkich z bliska i daleka....

Ty razem na specjalne zamówienie:    powstała saszetka na komplet drutów z żyłkami. Było to nielada wyzwanie ...Ale  dla przyjaciół robi się wszystko...Cieszy  już nową właścicielkę, więc mogę zaprezentować mój nowy pomysł...Zapraszam do foto relacji...









A tu już u nowej właścicielki z pełnym wyposażeniem...












Dziękuje za uwagę i komentarze...

Wasza obecność jest wspaniałym motywem do kolejnych prac...



Do szybkiego usłyszenia...

15 komentarzy:

  1. Ależ piękne opakowanie. Same druty też super, mam takie to wiem. Ale opakowanie powala po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko, to najpiękniejszy przybornik jaki widziałam. I od razu wiadomo czyją ręką robiony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muy elegante y bonito.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!!!! A ja nie mam takiej przyjaciółki... i sama muszę wszystko robić :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny przybornik, prawdziwe cudo.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie wymyślony! Opracowany i odszyty perfekcyjnie. Estetyka z najwyższej półki. Ulko! Nie przestajesz mnie zadziwiać....
    Ukłony za ten organizer!
    I pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muito bonito e útil este trabalho, gostei bastante.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę niecodziennie i bardzo ładnie wygląda ta saszetka. To byłby super pomysł na prezent świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Qué bonito trabajo!!! cuanto detalle maravilloso y esa tela me ha enamorado.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam porządek, jest przecudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudny przybornik , pomysłowy i bardzo starannie wykonany. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. To się nazywa prezent trafiony w dziesiątkę! Pięknie to zrobiłaś! Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja