piątek, 14 grudnia 2018

Wałeczki do sypialni...



           Witam wszystkich z bliska i daleka....

          Czas mi tak strasznie ucieka...Choroba mi trochę w tym roku  pokrzyżowała plany, ale cóż trzeba się cieszyć dniem...
          Na specjalne zamówienie powstały wałeczki do sypialni dla męża i żony...Za oknem szaro, buro a w pracowni wesoło i                      pracowicie... 






Dziękuje za uwagę i komentarze...

Wasza obecność jest wspaniałym motywem do kolejnych prac...


Do szybkiego usłyszenia...


12 komentarzy:

  1. piękne i z poczuciem humoru:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ha quedado un trabajo espectacular, me encantan esos dos rollos o almohadones, muy delicados.
    No sabia que estabas enferma, espero que poco a poco vayas mejorando.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wykonanie i dedykacje udane ;) Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wałeczki. Żartobliwy napis jest wspaniałym pomysłem. Miłego przedświątecznego czas życzę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihihi świetny wałek. Dobrego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na prezent i to nie tylko świąteczny :) Pomysł mega, wykonanie również, pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wałeczek, sprezentowałabym swojemu mężowi podobny, ale kupiłam mu na święta kurs z angielskiego w https://eskk.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i z poczuciem humoru ;)) Bardzo przypadła mi do gustu druga inskrypcja , choć Twój mąż ma wielkie szczęście, bo znalazł prawdziwy skarb!
    Cieszę się, że nareszcie wróciłaś do zdrowia, niech już tak zostanie! Pozdrawiam Cię gorąco 💋

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja