poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Metamorfoza gazetnika... Pomocnik krawiecki...



   Witam wszystkich z bliska i daleka....


#zostańwdomu....To hasło powoduje u mnie różne chwile...Czasami smutne , czasami radosne...Jestem z Wami od ośmiu lat i bardzo Wam dziekuję, że do mnie zaglądacie... Te osoby , które mnie znają wiedzą, że rękodzieło to moja pasja, a pasja to moje życie...Moja pracownia - "niciana dziurka" bo taką nazwę kiedyś otrzymała, jest moim oczkiem w głowie. Cały czas ja udoskonalam, aby czas spędzony na szyciu sprawiał mi przyjemność. Tym razem ze starego gazetnika, kupionego kiedyś na wyprzedaży, powstał pomocnik krawiecki... Len, ręcznie robione koronki przez moją koleżankę Irenę, tasiemki i trochę pomysłu i jest gotowy... Zapraszam do obejrzenia...







  Doszyłam do środka kieszonki, żeby był funkcjonalny w wykorzystaniu...






A tak wygląda w całej krasie...Mała rzecz a tyle radości...


Dziękuje za uwagę i komentarze...

Wasza obecność jest wspaniałym motywem do kolejnych prac...



Do szybkiego usłyszenia...

11 komentarzy:

  1. Masz świetne pomysły. Pomocnik jest rewelacyjny. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  2. To niesamowite, że ciągle masz nowe pomysły i nas zaskakujesz. Jesteś ogromną inspiracją i błagam, bywaj częściej na blogu! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna robota. Cudnie wykonany. Też chciałabym tak umieć. Gratuluję i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomocnik i taki funkcjonalny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentuje szczególnie z całym wyposażeniem :) Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomocnik Ulko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maravilloso te ha quedado!!! En estos momentos no queda otra cosa nada más que quedrnos en casa por nuestro bien.
    Muchos besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł!..a wykonanie rewelacyjne. U mnie w roli pomocnika zwyczajny,jakże wysłużony.. koszyczek wiklinowy;) Gratuluję cudownego pomocnika i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja