wtorek, 17 listopada 2015

Kiermasz MM, prezenty, woreczki jutowe....





           Witam wszystkich z bliska i daleka....

Stwierdzam z całą stanowczością , że doba jest za krótka.....Praca wolontariacka w stowarzyszeniu, pomysły realizowane w "nicianej dziurce", kochana rodzina i jak to wszystko czasowo pogodzić....Tyle rzeczy zaplanowanych do wykonania i zawsze brakuje czasu....Teraz pochłonęły mnie przygotowania do Świątecznego Kiermaszu miesięcznika Moje Mieszkanie. Tak jak w ubiegłym roku wystawiam swoje stoisko z Anielską Szpulką....Zapraszamy do odwiedzenia Nas i na zakupy.....Oj będzie się działo ....Tyle blogerek w jednym miejscu, to coś wspaniałego....Kobiety z pasją o różnym profilu....






Powstały ekologiczne woreczki z juty na skarby domowej spiżarni, mniejsze i większe....Myślę, że spodobają się  kiermaszowym gospodynią...





Teraz jestem już zupełnie pewna, że blogowa przyjaźń istnieje....Spotkała mnie wspaniała niespodzianka....


Dostałam paczuszkę prosto z Paryża od  3zdania.
Radość moja była ogromna...Kolejny naparstek porcelanowy do mojej kolekcji i super gadżety do ukochanej pracowni....Agatko - bardzo dziękuję za pamięć i cudną niespodziankę.....





Szpulka komponuje sie w pracowni super....




Serduszka na spinaczach jeszcze w orgimalnym opakowaniu,
 ale znajdą swoje miejsce...



Witam nowych gości.....
Dziękuję za komentarze i odwiedziny...
Do szybkiego usłyszenia...
Miłych jesiennych i twórczych dni.......

Serdecznie pozdrawiam wszystkich....

                                                                                 

22 komentarze:

  1. Woreczki cudne.
    Prezencik wspaniały :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ogromnie z Twojej radości ;) Gdy zobaczyłam bombkę-szpulkę wiedziałam, że musi trafić do Ciebie! Pozdrawiam Cię gorąco :))

    OdpowiedzUsuń
  3. też tam będę, więć Was odwiedzę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty, szpulka ogromnie mi się podoba. Woreczki z juty bardzo praktyczne. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko, a nie możesz gdzieś na kiermasz blizej Danusi??? Śliczne woreczki, ale to mnie dziwi. Wszystko mnie zachwyca. Prezenty super, ja też ostatnio zostałam obdarowana i do dzisiaj się cieszę. Spotkania zazdroszczę, bo to coś niezapomnianego. Życzę dobrej zabawy, nowych znajomości i duuuuużo klientów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu bardzo dziekuje....Zapraszamy serdecznie...

      Usuń
    2. Uleńko, no co ja durna napisałam. Miało być: to mnie nie dziwi. Ale to, że tu jestem to dowód, ze często do Ciebie zaglądam. Muszę zapytać czy woreczki mogę ściągnąć, oczywiście z podaniem źródła, bo sa cudniaste.

      Usuń
  6. Gostei deste trabalho e belas fotografias.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie, szkoda, że tak daleko mieszkam ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulencjo...woreczki sa rewelacyjne!!!A naparstek bardzo ladnyi taki troche symboliczny dzis.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zapach juty... :)
    Powodzenia na kiermaszu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ fantastyczne wydarzenie się zapowiada! Twoje stoisko na pewno będzie oblegane! Tworzysz piękne rzeczy :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, ze kiermasz tak daleko... a woreczki na pewno zrobią fururę :) Prezenty piękne, a najprzyjemniejsza jest pamięć :)
    Pozdrawiam i buziaczki posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W ubiegłym roku przegapiłam kiermasz,ale w tę niedzielę musi się udać! Do zobaczenia!
    Cudnosci przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne są Twoje woreczki! zrobią furorę!pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Woreczki cudne,szybciutko znajdą nowe właścicielki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak mnie te woreczki oczarowały,że zapomiałam dodac,że naparstek bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko pomysłowe cudne woreczki uszyłaś na kiermasz, ale jesteśćie szczęściary,że mieszkacie blisko stolicy i możecie korzystac z tych wszystkich atrakcji MM, mi pozostaje tylko lektura miesięcznika i blogowe ploteczki. Zyczę udanych spotkań i mnóstwa klientów oraz powrotu z pustymi torbami i pełnymi kieszeniami:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Woreczki jutowe bardzo mi się podobają Ulu, a pomysł trzymania pieczywa w takim woreczku jest bardzo dobry. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Urszulko, jeszcze wszystko przed Tobą! Jedynie podróż samochodem będzie dość długa ;)) A w najbliższą sobotę skarby od Ciebie uświetnią mój stół i będą sprawiać radość nam i naszym gościom. Oczywiście zrobię zdjęcia i chętnie się nimi pochwalę. Pozdrawiam Cię gorąco 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. wszytsko cudowne i jak zawsze takie klimatyczne aż miło do ciebie zaglądać - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  20. This was a really great read, appreciation for taking the time to put it together! Touched on some very good...

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja