środa, 24 sierpnia 2016

Drewniane dekoracje...Kiermasz rękodzieła...





 Witam wszystkich z bliska i daleka....


Raz na jakiś czas lubię pobawić się drewnianymi elementami...
I właśnie teraz był taki moment drewnianej zabawy...Powstały kolejne klockowe domki  i śmieszne domki z kominem do kwiatów...Zobaczcie sami...
















             

                                Kolejny kiermasz rękodzieła, największy na Mazurach już za nami...W tym roku w super towarzystwie oczywiście "Dziewczyny znad Sapiny" na czele z Irenką i naszym wspaniałym gościem Basią oraz Asią i blogowych koleżanek              i  Kokardka Rusłany  .  Było cudownie ...Nawet deszczowy moment nie popsuł super przyjaznej atmosfery jarmarkowej...








Strasznie szaleje pisownia zupełnie się nie słucha....

Dziękuję za Waszą obecność.....
Witam nowych gości.....
       Dziękuję za komentarze, które są motorem   do moich nowych pomysłów ...
Do szybkiego usłyszenia...
Życzę ciepłych, miłych dni...


14 komentarzy:

  1. Rany, tyle pięknych rzeczy w jednym miejscu! Uleńko, a Twoje przespecjalizowanie na drewno daje przecudne efekty. Poproszę o instrukcję jak robisz te duże otwory.

    OdpowiedzUsuń
  2. super fajne rzeczy tworzysz z drewna. gratulacje udanego kiermaszu

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ,że takich kiermaszy nie mam w mojej okolicy :/.Same cudeńka :)pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  4. ile wspaniałych rzeczy ale i jakie piekne i zdolne kobiety

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ świetna impreza!
    Pomysł z domkami na kwiaty rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Domki z kwiatem super, ale najbardziej podoba mi sie rewelacyjny transfer. Zazdraszcze Wam tych spotkań, ale ciesze się,że siebie macie:)) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne domki! A kiermaszu strasznie zazdroszczę :)
    Zapraszam na candy do mnie http://niezchin.blogspot.com/2016/08/mae-candy-z-okazji-200-posta.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domki są super! Pomysł z kominem rewelacja. A stoisko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super impreza szkoda że w mojej okolicy takich nie ma. I jakie piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka szkoda, że nie mogłam dotrzeć na ten kiermasz. A domki cudowne! Jestem pod wrażeniem Twojej pomysłowosci :)) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Domki bardzo mi się podobają. Są świetne.
    I gratuluję kiermaszu i udanych spotkań.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!! Ale cudowności! Domki są wspaniałe! Zazdroszczę kiermaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Todo sus traajos me enamoran. Son todo elegantes y delicados.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja