środa, 28 marca 2012

Moje kuchenne cacuszko...




Trochę to trwało zanim zrobiłam półeczkę, o której marzyłam dość długo.
 Gromadziłam materiały i ... udało się. Półeczka już wisi w mojej kuchni. Było trochę pracy, ale opłacało się. Mam nadzieję , że spodoba się Wam mój pomysł z wykorzystaniem różnych elementów metalowych. Bardzo lubię metalowe odlewy i dość dużo ich pojawia się w moim "białym domku" spokojnej starości.....Cieszę się każdym kupionym lub zdobytym dekoracyjnym dodatkiem z metalu. Oczywiście, jeśli to wszystko jest rozkręcane i zmontowane zupełnie od nowa. W mojej piwnicznej pracowni jeszcze trochę a zabraknie miejsca na półkach. Sama sprzątam i sama bałaganię, bo bez przerwy mam nowe pomysły. I tak to się zaczęło....




Tylko "pieskowe" wieszaczki nie dały się rozebrać, pozostałe nabierają nowego wyglądu. Jak robiłam to zdjęcie, to jeszcze nie miałam wieszaczków dzbanuszkowych, dokupiłam je na Allegro. I tak oto powstało moje kuchenne cacko.....





 Pieseczkowe  ogoneczki  są wspaniałymi wieszaczkami na różne bibeloty , które bez przerwy zmieniam, bo jak wiecie jestem niespokojną duszą.

 Pierwsza wersja  nie była podświetlona , ale miałam kawałek niewykorzystanej taśmy  z oświetleniem led  i nareszcie znalazła swoje miejsce.



Zdjęcie wieczorem - ze światłem chyba lepiej ?

9 komentarzy:

  1. Jestem po raz pierwszy u Ciebie ale na pewno nie ostatni, imponujące pomysły.Pisanki z obrazkami rewelacja.Serdecznie pozdrawiam i życzę dużo wytrwałości w pisaniu bloga.
    http://by-mariolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulencjo zdolna! Genialnie Ci to wyszło! Pomysł z rozbieraniem elementów metalowych super. muszę się wybrać na łowy:))Całość imponująca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ,że się podoba mój pomysł, dzięki pozdrawiam bardzo serdecznie...

      Usuń
  3. Cudowny pomysł na półkę. Bardzo efektowna i gustowna. Piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na półkę ,rewelacja ,pozdrawiam ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Gapię się jak zaczarowana! Ulu, dzięki, że się odezwałaś na moim blogu, bo przynajmniej zajrzałam do Ciebie i jak widać utknęłam na dobre. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Как красиво! У вас очень уютный дом.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam i oglądam i jestem oszołomiona Pani zdolnościami, coś magicznego...

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja