piątek, 22 czerwca 2018

Złota rybka....



 Witam wszystkich z bliska i daleka....

Wiecie, że marzenia się spełniają...
Chcę dzisiaj przedstawić złota rybkę, zrobiłam ją na specjalne zamówienie...Mój projekt, mój pomysł, moje wykonanie...
Bardzo bym chciała, żeby spełniły się Wasze marzenia, jest duża to mam nadzieję, że życzeń wystarczy dla wszystkich...
Zapraszam do foto relacji przytulanki innej niż wszystkie...













No to fajnie, że jakoś wytrwaliście do końca...

Dziękuje za uwagę i komentarze...

Wasza obecność jest wspaniałym motywem do kolejnych prac...



Do szybkiego usłyszenia...

18 komentarzy:

  1. Bonitas fotos, el pez se ha tenido que sentir muy bien siendo el protagonista.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita, dopracowana w każdym szczególe.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie złota i móweisz, że spełnia życzenia? To ja poproszę o deszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest.I ta kolorystyka jak najbardziej pasuje do tej rybki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Muy bonito te quedó el pez.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejsza złota rybka. Razem z Beatką zamów nam u rybki piękny deszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna rybka, mozna zamówić u niej życzenien?:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna złota rybka , pięknie ja wykonałaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna jest! Zabawna i wzór piękny i kolory! Wszystko mi się podoba! Jesteś Przezdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te Twoje szyjątka Uleńsko nie dość, że są piękne, to jeszcze tak precyzyjnie wykonane. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wykonana rybka ciekawe czy spełnia życzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki kapitalny pomysł!!! Zakochałam się w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  14. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  15. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังบู๊

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja