wtorek, 22 sierpnia 2017

Okna z odzysku....Recykling....Manekin....Prezenty...




           Witam wszystkich z bliska i daleka....


   Miała być relacja z pracowni, ale jeszcze nie wszystko gotowe...        W tak zwanym między czasie zaprezentuję moją nową radość...
Każdy pomysł musi poczekać na realizacje...Dorotko i Marku bardzo , ale to bardzo Wam dziękuje za tak wspaniały prezent...Bolą mnie nogi od biegania po całym domu z tymi oknami...Góra, dół, dół góra i po drodze taras... No i jest pomysł, można realizować...Okna są bardzo stare, myślę, że z przedwojny, są tak piękne, że od razu skradły moje serce...Teraz tylko do roboty...Czyszczenie, malowanie, szklarz...




Większe okno już gotowe...Kilka luster, siatka , drobna dekoracja i znalazło swoje miejsce na klatce schodowej...
Mniejsze czeka na wykończenie...







Kupiłam sobie manekin, długo się do tego przymierzałam...Wpasował się obok okna i cieszy moje oczy...Ten cudowny kwiat zrobiła dla mnie  







Jak kobiecie nie dużo do szczęścia potrzeba....


Witam nowych gości.....
Dziękuję za komentarze i odwiedziny...


Do szybkiego usłyszenia...

20 komentarzy:

  1. Cudownie wykombinowałaś z tym oknem! Już nie mogę doczekać się prezentacji drugiego po przemianie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko! Twoja głowa to jak beczka bez dna, pełna pomysłów a przecież to maleńka główeczka, w której kreatywność już się nie mieści i wyłazi, racząc nas takimi wspaniałymi dziełami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne okno! Pięknie inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Okna faktycznie niezwykłej urody. Pięknie wykorzystałaś jedno, ciekawa jestem gdzie znajdzie swoje miejsce drugie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Okna piękne, a manekin jest cudny. Właśnie stwierdziłam, że taki manekin powinien być w każdym domu, gdzie mieszka kobieta;)Pozdrawiam serdecznie i pozostaje w zachwycie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Potrafisz fantastycznie wykreować każdą rzecz, piekna tonacja kolorystyczna okna, a ten manekin ma urocze body...sama bym takie ubrała:)) Pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne w kształcie okienko. Super recycling.
    Uwielbiam takie przeróbki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysły jak zawsze świetne, siatka i lustra razem wyglądają klimatycznie.
    Ciekawa jestem kolejnego okna.:))

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł rewelacyjny... super. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna realizacja! Okno cudne, no i ten manekin... :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna dekoracja ten manekin. O takim oknie też marzę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. takiego motywu z oknami jeszcze nie widziałem, gratuluję kreatywności

    OdpowiedzUsuń
  13. Okna bardzo lubię, Twoje są śliczne, takie delikatne. Manekin jest zjawiskowy, kwiatka chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Okna rewelacyjne. A posiadanie manekina to moje skryte marzenie ... może kiedyś. Aktualnie to nic nie jest tam gdzie powinno w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ลาลีกา

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozdrawiam autora posta, komentujących i czytelników. A wracając do tematu okien znalazłem firmę http://twoje-okna.com/
    . Znacie ich? Korzystaliście z ich usług? Widzę, że można u nich porównać ceny okien. Współpracują z wieloma sprzedawcami okien.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że wygląda to genialnie. Jeśli cenicie sobie nowoczesne rozwiązania do domu, to koniecznie powinniście zajrzeć do https://www.filo-shop.pl/sklep/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek/lozko-domek-z-barierkami-bell-w-stylu-skandynawskim-kolory Tam znajdziecie specjalne łóżeczka dla dzieci, w których Wasze maluchy będą chciały przesypiać całe noce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wystrzałowe okna. Od zawsze o takich marzyłem ,może kiedyś takie zrobię.Po za tym ładne kadry zdjeć.

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja