piątek, 18 sierpnia 2017

Blogerskie spotkanie.....






 Witam wszystkich z bliska i daleka.... 


Oczywiście tych pięknych wyrobów nie trzeba przedstawiać w blogowym świecie...Tak to wspaniałe prezenty od  ...  
 Spotkała mnie w tym roku CUDOWNA rzecz o której marzyłam...
Blogowe spotkanie w realu, po wielu latach znajomości internetowej. Jak wiecie nie ma rzeczy nie możliwych...I tak z          wybrałyśmy się na drugi koniec Polski...To był cudowny czas. Mimo kilku dni, doba była za krótka...Pogaduch, zwiedzanie okolic i oczywiście wspaniałe warsztaty  o jakich mi się nawet nie śniło...Towarzystwo cudowne...Brak jest słów aby opisać takie spotkanie...Jeszcze raz bardzo dziękuję za ten przepiękny czas, który pozostanie w pamięci na zawsze...Dla takich chwil warto żyć... 

















A to efekt końcowy warsztatów  :  " PRACOWITY MNICH "














Witam nowych gości.....
Dziękuję za komentarze i odwiedziny...


Do szybkiego usłyszenia...


7 komentarzy:

  1. Mnich jest fantastyczny. Mam nadzieję, że pokaże Pani jak robi się takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe spotkanie i piękna praca powstała która na pewno będzie świetną pamiątką tych cudownie przeżytych chwil. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne spotkanie :)
    Praca wygląda imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko, dla mnie to było cudowne spotkanie. Jesteście obydwie niesamowite, pozytywne, z fantastycznymi pomysłami. Dało mi ono dużo twórczej energii i zapewne wkrótce uda mi się trochę podziałać. Dzięki wielkie za wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnich zachwyca. Zazdroszczę spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ลาลีกา

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja