niedziela, 20 sierpnia 2017

Stojak na nici, segregator, klosz na stojąca lampę...Recykling...




 Witam wszystkich z bliska i daleka.... 

Tak jak wszystko u mnie musi poczekać na swoją kolejkę...I tak stary klosz jest już w nowej odsłonie i cieszy nową właścicielkę...












Koto mnie dłużej zna wie o tym, że moja pracownia to oczko w mojej głowie...I tak, ze starego stojaczka na jajka powstał super podręczny stojak na nici do haftowania. Jakiś czas temu zrobiłam koszyczek na zwykłe nici... To właśnie on....







  


Tak wyglądał przed metamorfozą...Trochę farby , dekoracji i już mieszka w pracowni...




Zwykły drewniany segregator miał być pomalowany, ale tym razem wykorzystałam stary obrus szydełkowy...








 Za kilka dni pokażę trochę większe zmiany w moim miejscu na ziemi - pracowni...


Witam nowych gości.....
Dziękuję za komentarze i odwiedziny...


Do szybkiego usłyszenia...

11 komentarzy:

  1. Uluś! Padam do Twoich stóp. Wszystko jest cudne, przemyślane i od razu widać, że wykonane Twoimi rękoma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Danusiu - ranny ptaszku....Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  2. Takiej pracowni nic tylko zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Segregatory są piękne, ma Pani wielki talent;) Zawsze, gdy do Pani zagladam widzę nowe cudenka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W segregatorach się zakochałam. To wspaniałe jak bardzo można odmienić taką zwykłą rzecz. Podziwiam taki talent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej magicznej pracowni jak Twoja to drugiej nie ma. Piękne rzeczy do niej stworzyłaś. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracownia najlepsza na świecie <3 Uwielbiam wracać na Twojego bloga i z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracownia dopracowana w każdym szczególe:)
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ลาลีกา

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja