sobota, 7 lutego 2015

Wszystkiego po trochu....



        Witam Wszystkich z bliska i                              daleka.....

Rozpoczął się 2015 rok - mam nadzieję, że będzie  super dla mnie i dla Was moje blogowe koleżanki....
Bardzo chciałabym podziękować za wszystkie wspaniałe życzenia i za to, że jesteście ze mną...
Jestem znowu po przerwie i cieszę się bardzo. No niestety Nowy Rok trochę dał mi się we znaki. Mam nadzieję, że już będzie tylko lepiej. Oczywiście - nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło....Nadrobiłam trochę zaległości w czytaniu, a teraz trzeba się brać do roboty. Już wielokrotnie pisałam, ale jeszcze raz się powtórzę, że nie ma jak przyjaźń blogowa....Bardzo dziękuje za życzenia świąteczne i niespodzianki....
                   Kuchareczka - anielica przyleciała od   i oczywiście dzięki Niej, znowu powiększyła się moja kolekcja naparstków...Bardzo, ale to bardzo dziękuje "szpuleczko".....













Uszyłam uchwyto - ściereczkę 2 w 1, żeby było na kuchennej półeczce weselej.... Super spełnia swoją rolę w kuchni .








Zakładka do książek i zawieszki z aniołami, to prezent od
Anstahe. Bardzo dziękuje za wszystko. Jak widzicie - zakładka jest cały czas w użyciu.... 






Z czystym sumieniem mogę Wam polecić tę literaturę, która w pełni umiliła mi ciężkie dni... Czytało się jednym tchem....



Bardzo dziękuje za pamięć i życzenia  dla





Duże buziaki moje blogowe koleżanki...Jest mi bardzo miło, że pamiętacie o mnie...
               

  Do szybkiego usłyszenia....




Dziękuję za Waszą obecność.....
Witam nowych gości.....
Dziękuję za komentarze i odwiedziny...

24 komentarze:

  1. No, nareszcie. Czas wyrzucić smutaski i zacząć nas radować swoją częstą obecnością. Ja cały czas Uleńko myślę jakby to zrobić, żeby gdzieś w pobliżu się zadekować.Wiemy o co chodzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak fajnie, że jesteś. Mam nadzieję, że już będzie tylko pięknie i będziesz z nami częsciej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i bardzo pomysłowa ta uchwyto-ściereczka:) Fotki z dekoracjami obejrzałam z przyjemnością - śliczne aranżacje:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie buziaki :) Nie znikaj już ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,że już jesteś,dobrze będzie znowu pooglądać Twoje piękne prace,a nawiasem mówiąc,to chciałabym zobaczyć Twoją kuchnię i nie tylko, w całości,bo te kawałeczki,co pokazujesz,to tylko smak zaostrzają,pozdrawiam serdecznie,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ...Idzie chyba już wiosna to zapraszam na kawę na mój ukochany taras...lub do kuchni....Pa...

      Usuń
  6. Witam wreszcie:) Piękne podarki, prezenty. Też jestem zdania, że można tu spotkać cudownych ludzi. Dobrze, że na Twojej drodze tyle się ich znajduję. Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko będzie lepiej wiosną, piękną i radosną.I takiej Ci życzę jak najszybciej. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam nadzieję że wiosną będzie lepiej.Uchwyto- ściereczka to wspaniały pomysł i wesoły akcent w kuchni:))
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze, że już jesteś:) Oby wszystko się poukładało!
    Same śliczności u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrże,ze jesteś ! Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego po trochu ...a wszystko takie śliczne że oczu nie można oderwać :) buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam słabość do lal Tilda ......a Twoja kuchareczka cudna:) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale drobiazgi,najbardziej podoba mi się tildowy aniołek i zakładka. Pozdrawiam serdecznie. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna tilda, i cudna garść inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło cię widzieć, życzę ci wszystkiego dobrego i czekam z niecierpliwością na twoje nowe wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też dziękuję Tobie za naszą przyjaźń !!! Za każdą chwilkę , rozmowę , poradę, dobre słowo ,inspirację i za to że Jesteś !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że już jesteś! mam nadzieję,że teraz będzie Cię już więcej!:)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie miłe prezenty, oby 2015 rok równiez w nie obfitował :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie, że już jesteś ...
    No, cudowne takie blogowe przyjaźnie. Ja na początku skrzętnie zapisywałam wszystkie adresy z nadzieja, ze każdej kolezance zdołam wyslać kartkę czy upominek... ale nierealne się to zrobiło :-(

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło, że wróciłaś, pieski też się cieszą z Twojej uchwyto-ściereczki :)) I, aby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja