sobota, 2 czerwca 2012

" Malutka " zastawa....

Pogoda jak na czerwiec płata nam figle ... Nasadziłam dużo kwiatów jak widziałyście w poście...  
tutaj 
i obawiam się, że po kilku dniach "cudownej" pogody mogą się zmarnować.
Byłoby oczywiście szkoda, ale co tam są rzeczy ważne i ważniejsze...)))))  Wprawdzie kupiłam te sztućce jakiś czas temu, ale po prostu zapomniałam Wam pokazać. Bardzo się z nich cieszę. Jak zwykle  musiałam coś zmienić i  pobieliłam je żeby pasowały mi do kuchni,  brązowe były za ciemne. a po za tym nie pasowały do mojej półeczki : zobaczcie....

"Moje kuchenne cacuszko..."

 

Krążyłam z nimi jak z jajkiem, nie mogłam się zdecydować gdzie je powiesić - czy w jadalni , czy nad drzwiami kuchennymi, czy obok półeczki w kuchni . Dylemat był oczywiście  ze względu na "malutki" rozmiar...)))). Znalazły swoje miejsce na boku szafki, są dobrze widoczne i w kuchni i z hallu, a przede wszystkim cieszą moje oko i o to chodziło...








Niestety muszę się Wam przyznać, że mimo obiecanek w temacie kupowania drobiazgów do domu znowu zgrzeszyłam, ale ten grzeszek taki zupełnie malutki tak mnie zafascynował, że nie mogłam sobie odmówić przyjemności patrzenia na niego w domu podczas picia kawusi....)))). No i oczywiście kupiłam sobie pojemniczek na ciasteczka z francuskimi napisami i radości mam co nie miara, chyba mnie rozumiecie...prawda ? Poprawiłam sobie humor , bo pogoda jest barowa.....

 

 

 


 

 

 

13 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze Cię rozumiem, też nie przeszłabym obojętnie obok pojemniczka. Sztućce są niewiarygodne, dodają klimatu. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Twój ból, też nie przeszłabym obojętnie obok tego pojemnika. A sztućce- pierwsza klasa, piękne pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale Cię rozumiem, mam tę samą przypadłość, ale przynosi mi tyle radości, że chyba to w tym wszystkim jest najważniejsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne maleństwa ;) Urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
  5. TE SZTUĆCE GIGANTY SA GIGANTYCZNIE PIĘKNE:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja widelczyk i łyżeczka super. Pojemniczek bardzo Ci się udał. Piękne rzeczy robisz. Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że do mnie trafiłaś bo dzięki temu ja trafiłam do Ciebie. I chętnie będę obserwować :)
    Pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajrzałam - obejrzałam - zostałam:)))
    Ogródek masz cudny a i rękodzieło niczego sobie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo mi miło całuski pa....

      Usuń
  9. Och jestem pod wrażeniem...cudownie!!!
    Pojemniczek uroczy.

    Dziękuję serdecznie za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. Dodają mi twórczych skrzydeł.
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle masa cudowności, a ogród masz przepiękny, podziwiam i podziwiam.Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sztućce. Szczerze powiem nie wiedziałam że metal można pobielić i tak cudnie wygląda.:)

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja