wtorek, 16 czerwca 2015

Parawan - metamorfoza, porcelanowe naparstki, manekin.....prezenty....



Witam Wszystkich z bliska i 
daleka.....

Jakiś czas temu byłyśmy z Anielską Szpulką w super hurtowni i kupiłyśmy sobie bardzo fajne parawany przeznaczone na zdjęcia. Oczywiście jak mnie znacie, to musiały być przerobione. Tak wyglądał parawan przed zmianą - miał jeszcze szybki, ale oczywiście wzięłam się do roboty i zapomniałam zrobić zdjęcia. W końcu najważniejszy jest efekt końcowy. Trochę farby, siatki drucianej, gąbki, materiału i już jest mała rzecz a radości co nie miara....




Moja kolekcja krawieckich naparstków rośnie niebywale, więc z miejscem zaczyna być krucho....Ale "pomysłowy Dobromir " i z tym sobie poradzi, więcej w następnym poście...





Breloczek krawiecki i bransoletka to oczywiście od Piecyka z Piecuchowa
Robi cudowne rzeczy, polecam wszystkim. 




Czerwony guziczek wykonała dla mnie Anielska Szpulka, a krawiecki breloczek z czerwonym guziczkiem to podarunek  od Marty ......



Parawan w całej okazałości -





Oczywiście - siatka była w robocie, toteż powstał jeszcze ulubiony klosik. Same wiecie, że "szewc bez butów chodzi". U mnie właśnie tak jest...




Bardzo Wam dziękuje za te wszystkie cudowności, które będą teraz ozdobą mojej pracowni i wspomnieniem cudownych chwil z Wami...
Wpadł nam również w oko manekin inny niż wszystkie....Nie mogłyśmy wyjść bez niego....Zobaczcie sami.....Jest po prostu cudowny....









Moja " Niciana Dziurka " robi się coraz ładniejsza....



Dziękuję za Waszą obecność.....
Witam nowych gości.....
Dziękuję za komentarze i odwiedziny...
Do szybkiego usłyszenia...


35 komentarzy:

  1. ... świetny pomysł z tym parawanikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Metamorfoza parawaniku rewelacyjna:))

    OdpowiedzUsuń
  3. same wspaniałości - parawan mnie urzekł - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko, masz najlepszy pomyślunek na świecie. Kapitalnie wykorzystałaś parawanik, a na naparstki to myśl już o jakiejś dobudówce do domu. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna przeróbka:) Parawanik wyszedł rewelacyjnie. Manekin super! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulencjo, Twoim pomysłom nie ma końca i oby tak było zawsze, bo jest co oglądać i podziwiać. Parawanik przeszedł niesamowitą metamorfozę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko, ledwo poprzedni post obejrzałam, a tu już kolejny leci i następny zapowiadasz - cieszę się, że znowu się uaktywniłaś na blogu :). Jak zwykle przepiękne i bardzo pomysłowe rzeczy nam pokazałaś, Twoja kreatywność jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne rozkosze dla duszy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny parawan! No i w sam raz na Twoje skarby:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten parawan! No i siatka, jak ja ją lubię...:) Wdzięczna i tyle możliwości...:)
    Naparstki bardzo fajne i zbiór ciekawy, ale manekin mnie powalił. Jest KAPITALNY! Nic dodać, nic ująć. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten parawan! No i siatka, jak ja ją lubię...:) Wdzięczna i tyle możliwości...:)
    Naparstki bardzo fajne i zbiór ciekawy, ale manekin mnie powalił. Jest KAPITALNY! Nic dodać, nic ująć. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny parawan! Marzy mi się taki, jako ekspozytor na wisiorki - pewnie można to sprytnie poskładać i zabrać pod pachę... ;-)
    Pozdrawiam i podziwiam raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten parawan mnie zaskoczył, jest prześliczny.Buziaczki Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowo zagospodarowałaś parawan, a klosz z siatki perfekcyjnie wykonany.
    Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzieś przecież muszą być granice Twojej pomysłowości...? No chyba żeby nie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się że bardzo daleko....Hi....HI....Pomysły kłębią się w głowie tylko doba za krótka... Buziaki pa....

      Usuń
  16. Słodki ten parawanik, też bym zaraz kupiła :), zrobiłaś z niego arcydzieło! A manekin! Brak słów! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko fantastyczny pomysł z parawanem :) wszystkie pomysły zawsze podziwiam i wzdycham cichutko :) a klosik marzenie :) miałam w planach taki zrobić ale nie mogę nigdzie spotkać siatki :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I moje zapasy się kończą i nie mogę dostać takiej drobniutkiej....Z większymi oczkami to jest...

      Usuń
  18. Parawanik w nowej szacie piękniejszy:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Какое замечательное преображение!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Manekin bardzo ładny nie wspominając o parawanie:) pięknie dobrane dodatki.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój parawan jest tek samo piękny !!!! Dziękuję za metamorfozę, za wspólne wypady, myśli , za to że jesteś !!!!!Ściskam mocno !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. piekny pomysł na parawan:)) a manekin cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nowe życie parawanu wyszło super :) I jaki urokliwy ten manekin. Fajne pomysłu i zakupy.
    Gratuluję i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny parawanik!!! Szczególnie po wpadnięciu w Twoje ręce:) manekin wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie parawan po metamorfozie wygląda lepiej a manekin cudowny i taki niespotykany:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam serdecznie na obiad! Danie powinno Ci się spodobać, dziś będzie rybka ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Parawanik bardzo efektowny i niezłe zbiory a manekin niezwykły:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie parawany dekoracyjne wprowadzają super klimat do pomieszczenia w którym są ustawione.

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja