środa, 8 sierpnia 2018

WORECZKI : podróżne, kuchenne, spacerowe i na przydasie....



 Witam wszystkich z bliska i daleka....

Dawno mnie nie było...Ale tak duży nawał pracy jakiego jeszcze nie było...Pamiętacie, jak co roku biorę udział w międzynarodowym, dwudniowym jarmarku rękodzieła. Przygotowania są długie i  bardzo pracowite...
Tym razem woreczki zawojowały pracownię...Zapraszam do foto relacji...
Jutowe woreczki do kuchni....







Bawełniane woreczki na przydasie...





Bawełniane plecaczko - woreczki spacerowe...




Woreczki podróżne na czystą i brudną bieliznę...










No to fajnie, że jakoś wytrwaliście do końca...

Dziękuje za uwagę i komentarze...

Wasza obecność jest wspaniałym motywem do kolejnych prac...




Do szybkiego usłyszenia...

32 komentarze:

  1. Nareszcie! Bo już tak długo Cię nie było, a wiem, ze tyle cudownych rzeczy stworzyłaś. Woreczki prześliczne i szalenie przydatne. Jestem ciekawa co teraz w planach?

    OdpowiedzUsuń
  2. woreczki prześliczne :) mam pytanie w jakiej cenie komplet tych podróżnych?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i bardzo przydatne woreczki.:) Super pomysł z oznaczeniem innymi materiałami woreczków na bieliznę. Pozdrawiam Ulko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo urocze te woreczki ... szczególnie te do kuchni mnie urzekły

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne woreczki , mam takie pytanie czy na tych kuchennych to transfer ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Woreczki są śliczne, te na przydasie skraly moje serce ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i bardzo przydatne woreczki :) Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne te woreczki i moga posłużyc na rynek jako torebeczki na warzywa czy owoce wielorazowego użytki zamiast foliówek

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie szukałam czegoś takiego na ziemniaki, fasole itp i te byłyby idealne. Różne rozmiary i wrzucasz do pralki i pierzesz

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jakie piękne ! Jesteś mistrzynią...Twoje prace zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krásne vrecká, precízne urobené! Najviac ma oslovili jutové na orechy a cesnak.

    OdpowiedzUsuń
  12. O mamuniu są PRZECUDOWNE:) A pomysł z woreczkami podróżnymi wart opatentowania:)
    Cudne, po prostu cudne
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. szukam kontaktu - bo chciałabym zamówić 2 komplety woreczków na bieliznę :) Myślałaś może o większych - takich o wymiarach walizki do podręcznego z napisem brudne rzeczy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt na: urszulabozena@gmail.com Pozdrawiam pa...

      Usuń
  14. Preciosas todas las bolsas, me encantan.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  15. It is very useful for me to write a good article and very interesting. The article is very interesting. What is the best article?










    การกิน

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak się cieszę, że znalazłaś chwilę by pokazać nam swoje kolejne cacuszka! A już myślałam, że wybyłaś na egzotyczne wakacje ;)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysły :)
    Nawet nie przypuszczałam, że można mieć tyle wspaniałych woreczków, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne te woreczki i dopieściłaś każdy szczegół. Buziaki ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne woreczki! Wzory są niesamowite :) Ślę serdeczności i życzę, żebyś zawojowała Jarmark oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne !!! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zwykle wysyp, tyle dobra, ja bym z miesiąc dłubała :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie umiałabym wybrać chyba bo wszystkie są superowe

    OdpowiedzUsuń
  23. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  24. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังบู๊

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają genialnie. Ja bardzo cenię sobie takie elementy, bo przy ich wsparciu można stworzyć naprawdę ciekawe aranżacje. To bardzo ważne w dzisiejszych czasach, więc warto podejść do tematu w sposób kreatywny. Ja ostatnio znalazłem informacje na temat specjalnych taśm ledowych z https://www.kingled.pl/blog/jak_wybrac_tasme_led/, dzięki którym idealnie można podkreślić wyjątkowy charakter Waszej kuchni. Warto się o tym przekonać samemu.

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja