piątek, 15 marca 2019

Lampka...Metamorfoza małej zabawkowej maszyny...Klateczka druciana...


 Witam wszystkich z bliska i daleka....


Kolor miętowy, to kolor wiosny...Mam nadzieje, że już zbliża się wielkimi krokami...Prawdziwa i szczera przyjaźń to najważniejsza rzecz w życiu...Ten komplet powstał dla        do nowej pracowni. Jakiś czas temu zrobiłam do swojej pracowni lampkę w bieli i cieszy oko do dzisiaj...
 Uwielbiam robić niespodzianki, które sprawiają radość nowej właścicielce...Zapraszam do obejrzenia...























Mam nadzieję , że wytrwałyście do końca...


Dziękuje za uwagę i komentarze...

Wasza obecność jest wspaniałym motywem do kolejnych prac...





Do szybkiego usłyszenia...

14 komentarzy:

  1. Uleńko! Przepiekna, oryginalna lampka dla cudownej dziewczyny. Zrobiłaś rekodzielnicze cudo. Oglądam i zachwycam się. I zastanawiam skąd masz takie pomysły!!! Jesteście obydwie cudowne i dajecie mi masę inspiracji. To wielkie szczęście, ze mogłam Was poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muito bom estes trabalhos decorativos minha amiga, gostei bastante de ver e aproveito para desejar um bom fim-de-semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna metamorfoza. Lampka z maszyny do szycia to idealna pomysł do pracowni. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny dodatek do pracowni . Wspaniały pomysł i wykonanie . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała lampka, cudowny prezent.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko jesteś niesamowita... spod Twoich dłoni wychodzą cudeńka. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna lampka, super pomysł. Piekne dekoracje, uwielbiam takie klimaty. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ha quedado una lámpara maravillosa, ese color menta es divino y la pantalla, espectacular.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny prezent! Bardzo lubię miętowe motywy. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ukochany kolor:) cud miód malina

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko,jakie to cudne, ten ptaszek jest przeuroczy☺ Bardzk lubię taki miętowy kolor, obserwuję i pozdrawiam ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda genialnie! Też zastanawiam się aktualnie nad tym, co mogę zrobić, by poprawić wygląd mojego mieszkania i zdecydowałam się na małe zmiany, które faktycznie dały ogromny efekt! Na pewno powinniście zajrzeć do https://www.kingled.pl/livolo-wlaczniki-dotykowe.html i rozważyć skorzystanie z takich włączników dotykowych. W ten sposób szybko i skutecznie poprawicie wygląd każdego pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja