piątek, 28 lutego 2020

Podkładki w szarościach...



   Witam wszystkich z bliska i daleka....

Mam nadzieję, że jeszcze pamiętacie o mnie...
Czas znowu się zatrzymał...Moja pasja musiała zostać odłożona na półkę. Ale pomału wracam do siebie i do swojej ukochanej pracowni...Szarości trochę zaczęły rządzić...Powstały podkładki pod talerze i podkładka na stolik kawowy. Zapraszam do obejrzenia.. 






Dziękuje za uwagę i komentarze...

Wasza obecność jest wspaniałym motywem do kolejnych prac...



Do szybkiego usłyszenia...

9 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wracasz do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te quedaron preciosos, nosotros los llamamos bajoplatos.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie odszyte. Myślałam, co się z Tobą dzieje... Dobrze, że jesteś i tworzysz. Serdeczności, Uleńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podkładki w Twoim stylu . Miłego weekendu 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że znów jesteś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, jak zwykle, precyzję wykonania. Jesteś mistrzynią! Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo starannie wykonane podkładki. Sprawdzą się idealnie na każde przyjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. thank you for the reply to this blog comment ! and also thanks for your sharing this topic !
    SA Gaming
    sagaming78

    OdpowiedzUsuń

Super, że zaglądacie do mnie ... bardzo dziękuję za komentarze . Pozdrawiam...)))) Ulencja